Translate

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Nεκρικη Σιγη- Η Δικη Μου Νεραιδα

 Αφησε τον εαυτο σου να βρεις οτι ζητας
σε μια σκεψη θολη που η καρδια σου αναζητα μες τη σιγη.
Πιστεψε σ ενα ονειρο παλιο που αναζητας
στην δικη σου μοναξια η νεραιδα σε περνει αγκαλια

Δε ξερω πως κατεβηκε εδω
απο ποιους ουρανους και παραμυθια
η δικια μου η νεραιδα με βρηκε μια νυχτα
και η καρδια μου χορευε σε μεγαλα bpm
μεσα στα στηθια κατεβηκε
μα δεν ειχε φτερα
και το δικο της ραβδι το εχει χασει
και εχει ολη τη μαγεια στο γλυκο χαμογελο της

Σε θυμαμαι ησουν εκει
ησουν και θα εισαι παντα διπλα μου
σε καθε μου στιγμη
σε καθε βημα μου
σε καθε ονειρο μου
Σε θυμαμαι να εισαι εκει
να μου κρατας το χερι παντα οταν κοιμαμαι
Σε θυμαμαι να εισαι διπλα μου και εγω
να μεγαλωνω καθε μερα
και απλα θελω να ζω για να
ξυπνησω το πρωι και να αντικρισω το δικο σου το
χαμογελο ειναι ωραια να εχεις βρει τον ανθρωπο σου

Λοιπον,
οσα περασαμε μαζι τα εχω κλεισει στη καρδια μου
στο πιο ομορφο κελι μαζι μ ενα γιατι οπου δεν ειμαστε
μαζι
μα δε πειραζει θα ειμαι διπλα σου σε καθε μια
στιγμη σε καθε βημα σου και θα χαμογελαω οταν γελα
το ποιο ομορφο κοριτσι που ερωτευθηκα παλια
τι ποιο ωραιο ο ανθρωπος σου να σου χαμογελα
να σε κοιταει και να
ξερεις οτι ακομα σ αγαπαει

Ξερεις πως νιωθω απλα οταν τα κυμματα σκεπαζουν την καρδια μου για εσενα
οταν ο χρονος περνα
οταν τα χειλη σου γελανε και μαγευουν εμενα
οταν οι λεξεις θα βγουν απο το στομα το δικο μου και θα λεω σ' ΑΓΑΠΑΩ
τοτε να ξερεις εγω μονο για εσενα θα μιλαω και κρυφα χαμογελαω

Αφησε τον εαυτο σου να βρεις οτι ζητας
σε μια σκεψη θολη που η καρδια σου αναζητα μες τη σιγη
πιστεψε σ ενα ονειρο παλιο που αναζητας
στη δικη σου μοναξια η νεραιδα σε παιρνει αγκαλια.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου